maanantai 28. heinäkuuta 2014

Konetiskiaineen testausta

Kuten olen jo aikaisemmin kertonut, olen Buzzadorina. Tämä tarkoittaa sitä, että saan ajoittain testattavakseni erilaisia tuotteita, ja minulla on mahdollisuus myös jakaa näitä testipaketteja kavereilleni. Buzzadorina minulla on myös velvollisuus raportoida kampanjakokeiluista ja tuotteen testaamisista. Buzzadorina olemista en saa mitään rahallista korvausta, ainut "bonus" on se että saan välillä ilmaiseksi kokeilla jotain tuotetta.  Buzzadortoiminnasta voit lukea halutessasi lisää täältä.

Tällä kertaa pääsin testaamaan Finish Quantum -konetiskitabletteja. 


Noin viikon käytön jälkeen täytyy sanoa, että olen vakuuttunut :). Tabletit tekevät sen mitä ovat luvanneetkin; puhdistavat tehokkaasti, likajäämiä ei ole astioissa ollut ollenkaan ja lasiastiat ovat kirkkaita. Ja näin testikäyttäjänä olen tutkinut astiat pesun jälkeen tavallista tarkemmin ;-). Ja mikä kätevintä, käärettä ei tarvitse poistaa vaan tabletin voi pistää suoraan pesuainelokeroon. Pesuaine on myös johtavien tiskikonevalmistajien suosittelema. 

Sain myös testattavaksi tiskiaineen "Active oxygen" -version. Sillä tulee yhtä puhdasta :). 


Ystäville jaettavia testipaketteja sain jaettavaksi useita, ja niitä olen nyt jakanut ahkerasti naapurustolle. Naapureille ihan sen takia, että olen nyt lomalla, eikä työkavereita juurikaan näe ;-). Ainut toive näytepakin saaneille on ollut se, että täyttäisivät netissä kyselyn tätä kampanjaa koskien määräaikaan mennessä. Mitään ostovelvoitteita ei siis kokeilijoille tästä tule.

Omalta osaltani voin sanoa, että meidän perheessä tätä ainetta kyllä käytetään jatkossakin! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti