sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Ystävän luona

Ystävän luona on melkein kuin kotonaan. 
Ystävä ei tykkää huonoa, vaikka kävisin kirpparikierroksella sillä aikaa kun hän puuhastelee kotona. 
Ystävä voi antaa minulle myös kauppalistan jotta saamme vierailun aikana ruokaa pöytään, ja sitten minä menen kauppaan ruokaostoksille. 
Ystävän pikkupoika voi pyytää lukemaan iltasatua, ja sitten se samainen pikkupoika nukahtaa viereeni juuri kun kirja on lopussa <3. 
Ystävän kanssa valvotaan kun lapset jo nukkuu, mutta ystävälle voi myös sanoa senkin jos haluaa jo nukkumaan. 
Ystävän lapset ja minun lapset keksivät jatkuvasti keskenään tekemistä, ja näyttää siltä että he viihtyvät keskenään ihan yhtä hyvin kuin me aikuisetkin. 

Semmoista se on, ystävyys <3.



7 kommenttia:

  1. ihana,kun on sellainen /sellaisia ystäviä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kyllä aivan ihania ystäviä, useampia. Tämän yhden tunnen jo 35 vuoden takaa :).

      Poista
  2. Kauniisti kuvaat ystävyyttä!
    Minulla olisi sinulle mielenkiintoinen haaste sivullani, jos viitsit kurkata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Leila, palaan tähänkin näidenkin kysymysten äärelle tässä lähiaikoina :).

      Poista
  3. Onnekas ken saa kulkea vieri vieressä ystävän kanssa.

    VastaaPoista
  4. Onnekas ken saa kulkea vieri vieressä ystävän kanssa.

    VastaaPoista